Piano.cat
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • World
    • Users
    • Groups
    • Register
    • Login
    1. Principal
    2. Uncategorized
    3. Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat

      Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".

      isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat

      @spla
      Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?

      Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…

        0
        Offline isard@mastodont.cat •
        , last edited by
      • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
        spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

        @isard tenia només un número bloquejat i per si de cas l'he desbloquejat però res, no rebo SMS de Netflix.
        El segon cas, no sé quin número fa servir Netflix. 🤔

          0
          Offline spla@mastodont.cat •
          , last edited by
        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
          spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

          Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.

            0
            Offline spla@mastodont.cat •
            , last edited by
          • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
            spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

            No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
            Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.

            Link Preview Image
              0
              Offline spla@mastodont.cat •
              , last edited by spla@mastodont.cat
            • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
              spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

              Resum:
              - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
              - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
              - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
              - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
              - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
              - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

                0
                Offline spla@mastodont.cat •
                , last edited by
              • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                @spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?

                  0
                  Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                  , last edited by
                • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                  spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                  @eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔

                    0
                    Offline spla@mastodont.cat •
                    , last edited by
                  • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                    eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                    @spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.

                      0
                      Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                      , last edited by
                    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                      spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                      @eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔

                        0
                        Offline spla@mastodont.cat •
                        , last edited by
                      • jpujolar@mastodont.catJ jpujolar@mastodont.cat
                        jpujolar@mastodont.catJ jpujolar@mastodont.cat

                        @spla
                        Al·lucinant.

                          0
                          Offline jpujolar@mastodont.cat •
                          , last edited by
                        • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                          eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                          @spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:

                          Just a moment...

                          favicon

                          (www.klover.ai)

                            0
                            Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                            , last edited by
                          • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                            spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                            @eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.

                              0
                              Offline spla@mastodont.cat •
                              , last edited by
                            • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                              eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                              @spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).

                                0
                                Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                                , last edited by
                              • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                @eldadoinquieto sí, ves a saber...

                                  0
                                  Offline spla@mastodont.cat •
                                  , last edited by
                                Loading More Posts
                                • Oldest to Newest
                                • Newest to Oldest
                                • Most Votes
                                Reply
                                • Reply as topic
                                Log in to reply
                                • First post
                                  Last post