@spla
Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?
Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…
@spla
Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?
Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…
@isard tenia només un número bloquejat i per si de cas l'he desbloquejat però res, no rebo SMS de Netflix.
El segon cas, no sé quin número fa servir Netflix. 🤔
Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.
No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.
Resum:
- Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
- Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
- Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
- Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
- Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
- Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅
@spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?
@eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔
@spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.
@eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔
@spla
Al·lucinant.
@spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:
@eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.
@spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).
@eldadoinquieto sí, ves a saber...