Piano.cat
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • World
    • Users
    • Groups
    • Register
    • Login
    1. Principal
    2. Uncategorized
    3. #DivendresDEscriptori amb #Nightwing i emprenent un dels dos cursos de juliol per a activar el perfil de biblioteca.
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat

      #DivendresDEscriptori amb #Nightwing i emprenent un dels dos cursos de juliol per a activar el perfil de biblioteca.

      violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat

      #DivendresDEscriptori amb #Nightwing i emprenent un dels dos cursos de juliol per a activar el perfil de biblioteca.

      I en la lectura inicial m'ha agradat aquest fragment: « ...deixar de banda l’estudi formal de la llengua per a la universitat i no amoïnar-los ni atabalar-los amb l’aprenentatge de la llengua normativa, l’ortografia, lèxic, etc. És important dedicar temps a la literatura, il·lusionar-los, motivar-los, acompanyar la literatura d’un diàleg ric sobre els continguts que ens aporta.»

      Link Preview Image
        0
        Offline violistevalencia@mastodont.cat •
        , last edited by
      • violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat
        violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat

        «competència lectora: la capacitat que té un individu per comprendre, utilitzar, valorar, reflexionar i interessar-se pels texts escrits amb el propòsit d’aconseguir els objectius personals, desenvolupar el seu coneixement i capacitats i participar a la societat.»

        De 135 alumnes que he tingut este any (5 classes), 23 alumnes disposen d'esta i/o l'han adquirit, fomentat, treballat realment al llarg del curs. 🫣 Què, com ho veieu?

          0
          Offline violistevalencia@mastodont.cat •
          , last edited by
        • raulmagdalena@mastodont.catR raulmagdalena@mastodont.cat
          raulmagdalena@mastodont.catR raulmagdalena@mastodont.cat

          @violistevalencia eduquem carn per treballar a la restauració; cal ampliar, urgentment, els aeroports, Port Aventura i la Barceloneta

            0
            Offline raulmagdalena@mastodont.cat •
            , last edited by
          • kaiz@mastodont.catK kaiz@mastodont.cat
            kaiz@mastodont.catK kaiz@mastodont.cat

            @violistevalencia
            Com has valorat, qui té aquesta competencia o qui no, fan un test escrit?, m,agradat aquella part que diu que s,ha de dedicar mes temps a la literatura, i incloure teatre, oratoria, i poesia

              0
              Offline kaiz@mastodont.cat •
              , last edited by
            • violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat
              violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat

              @Kaiz
              A l'assignatura de música s'escriu, es llegeix i treballa la comprensió conseqüent de realitzar estes activitats i ho avaluem atenent a les capacitats (competències) que demostra l'alumna abans, durant i després de fer la tasca i amb el seu material resultant. Resumint; conceptes com: llegeix, compren, relaciona, aplica, expressa i explica, s'avaluen gradualment atenent a si ho fan breument, fluïda o considerable. ⤵️

                0
                Offline violistevalencia@mastodont.cat •
                , last edited by
              • violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat
                violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat

                I sí, molaría poder dedicar més temps i recursos a fomentar el funcionament neuronal i mental com cal 😮‍💨 Quina llàstima que la realitat a l'aula esdevé molt diferent als ideals que ens generen simpatía 😌

                  0
                  Offline violistevalencia@mastodont.cat •
                  , last edited by
                • violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat
                  violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat

                  @raulmagdalena
                  Totalment 😮‍💨 Resulta desolador.

                    0
                    Offline violistevalencia@mastodont.cat •
                    , last edited by
                  • raulmagdalena@mastodont.catR raulmagdalena@mastodont.cat
                    raulmagdalena@mastodont.catR raulmagdalena@mastodont.cat

                    @violistevalencia et planyo

                      0
                      Offline raulmagdalena@mastodont.cat •
                      , last edited by
                    • kaiz@mastodont.catK kaiz@mastodont.cat
                      kaiz@mastodont.catK kaiz@mastodont.cat

                      @violistevalencia
                      Entenc, però la musica tot i ser la més divertida amb el dibuix té aquella pauta de ser ignorada, igual que les matemàtiques ser tractades de incomprensibles, pensava que parlaves de llengües, aleshores puc dir que 23 de 135 amb els temps rodants i el meu vell record es un número força bó has estat prop del 20% d,alumnat.

                        0
                        Offline kaiz@mastodont.cat •
                        , last edited by
                      • violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat
                        violistevalencia@mastodont.catV violistevalencia@mastodont.cat

                        @Kaiz UtUtUtUt!!! 🤭 Quant optimisme 🤣

                          0
                          Offline violistevalencia@mastodont.cat •
                          , last edited by
                        Loading More Posts
                        • Oldest to Newest
                        • Newest to Oldest
                        • Most Votes
                        Reply
                        • Reply as topic
                        Log in to reply
                        • First post
                          Last post