I em responen:
«Buenos días.
Nos comunicamos con usted para informarle que no se debe preocupar por las horas de conexión ya que en su titulación de igual modo se indicará que su formación es de 125 horas.
Quedamos a su disposición.
Un saludo.»
I em responen:
«Buenos días.
Nos comunicamos con usted para informarle que no se debe preocupar por las horas de conexión ya que en su titulación de igual modo se indicará que su formación es de 125 horas.
Quedamos a su disposición.
Un saludo.»
I els torno a respondre:
«Buenos días. Gracias por responder, pero no es esta mi preocupación. Hago referencia al hecho de que el sistema no permite avanzar, ni realizar las evaluaciones si no detecta el punto/sección del temario como completado. Y esto no sucede porque el aplicativo no registra el acceso correctamente. Por ello «resulta desesperante leer tres o cuatro veces un punto (hablo de leer, de interactuar con las secciones y permanecer minutos en la sección) y ⬇️
... que este no se marque como completado.» Resumiendo: existe solución para este «bug» error de conteo y tiempo de acceso/permanencia para poder avanzar? Atte. Santiago»
I em tornen a respondre:
«Buenos días.
Hemos comprobado que ha ido completando su acción formativa hasta la unidad 4, incluida.
Para que el progreso avance correctamente, debe completar al 100% cada unidad didáctica, es decir visualizar cada página y completar la autoevaluación. Por lo tanto, debe visualizar cada página, si por ejemplo hay un vídeo que no lo visualiza al completo, un ejercicio que no realizada, o alguna página de un apartado sin leer, ... ⬇️
... el campus lo refleja como incompleto, por lo que le avisará que debe visualizar de nuevo ese apartado.
Deseamos haberle aclarado su consulta.
Un saludo.»
I finalment els hi dic:
«Bon dia! Gracias por responder con mis propias observaciones. Veo que no me explico bien 🤣 por lo visto, o simplemente me responden con plantillas 🤔 Desde el inicio de este hilo, solo pretendía observar que: «Su sistema de navegación, interacción de temario y verificación de lectura es nefasto. Sea desde el navegador o en la app del teléfono inteligente» Gracias por su tiempo y disculpen la insistencia en que entiendan lo que les transmito (tres veces 😅) Santiago.» ⬇️
I ja fins el pempis...
«P.D. No hace falta que respondan por favor, ya no les molesto más.»
Tinc un problema d'expressió o ells un de comprensió?
Quasi me peta lo cap per l'absurdesa de la conversa 🤣
@violistevalencia crec que no han sabut o volgut donar resposta honesta al que explicaves.
Tu dius que l'aplicació no dóna les lliçons per completades malgrat completar-les i ells responen donant per fet que no les completes del tot, com buscant una resposta que eludeix afrontar el que de ben segur no saben com arreglar, resoldre la incidència de l'aplicació.
Típic d'aquests serveis d'atenció que només responen però no resolen res.
Tens permís per renegar d'ells tan com vulguis 🤦😅🤷♂️
@jordiCasas @violistevalencia Jo faig feina a una plataforma semblant (permeteu-me que m'estalvie dir quina) i en el nostre cas és un sistema subcontractat (plataforma per una banda, continguts per una altra) i realment quan hi ha un problema de l'estil que tu dius és difícil resoldre-ho sense anar al proveïdor. De vegades és la plataforma, de vegades és el contingut, de vegades és una errada puntual del servidor, etc. Però sí, és prou desesperant.
@violistevalencia Jo crec que la gent ja no llegeix res xD Recordo fa un temps tb comentant un error als de La Caixa i que si "obre un privat i atendrem la consulta" que si nosequantos i igual que tu crec que tot estava ben escrit al primer missatge i no cal donar més voltes. Amb un "Gràcies per avisar, ho passem a tal pq ho revisi" n'hi hauria prou xD
@violistevalencia Cas clàssic dels de suport no tinguen accés al codi ni coneixent-lo tampoc, no havent-lo fet servir. Ni se'ls acudeix que pugui sorgir un problema com el teu. Hauràs de trobar els seus mànagers.
@violistevalencia T'estan responent amb una plantilla o, pitjor, amb ChatGPT
@jordiCasas UtUtUtUt! 🤭 atenció, que no resolució, ja ho has dit bé 😅
@Athalwolf totalment 😮💨 Esta en qüestió és Red Educa (ja podeu imaginar la qualitat del curs, també 🫣) 🤣
No em jutgeu per Fa 🙏
@Parufito totalment. La falta de comprensió del personal d'atenció a l'usuari, avui dia... teleta... 😮💨
@Rierol També ho he pensat, que no coneguen el programari, mentrimentres, van responent a vore si l'encerten o em canso 😂
@ariadna que va! Si el xat escriu i respon en més trellat que l'agent que m'atén! 🤣🤣🤣
@violistevalencia Potser els evaluin o paguin segons el nombre de respostes i els casos tancats. Elevar el cas a programadors deu ésser fins i tot perjudicat, i de ben segur que no el tanca de seguida. Incentius pervertits, no alienats amb la realitat o la proposta de servei.
@violistevalencia I el pitjor és que, tot i que potser no se n'adonen, et tracten a tu com si fossis curt de gambals. Han perdut el respecte a la comunitat d'usuaris a qui es deuen per contracte.